Wij zijn verhuisd! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ro en sab - WaarBenJij.nu Wij zijn verhuisd! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van ro en sab - WaarBenJij.nu

Wij zijn verhuisd!

Door: Ronald en Sabrina

Blijf op de hoogte en volg ro en sab

23 Juni 2008 | Australië, Brisbane

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje van ons uit Brisbane. Inmiddels zitten we hier alweer drie weken en het is allemaal nogal snel gegaan....

Binnen een week hadden we allebei een baan gevonden en week later hadden we ook een huis!

Ronald werkt bij europe car (hoe toepasselijk) als car-detailer. Klinkt heel mooi maar zijn werkzaamheden komen erop neer dat hij auto's klaarmaakt voor de verhuur. Dus schoonmaken, oliepeilen, bandenspanning testen en op en neer rijden naar het vliegveld. Daarnaast rijdt hij op vespa motorscooters rond met een groot reclame bord erachter. Wat er hilarisch uitziet...

Sabrina werkt bij wicked campervans. Dat is een camperverhuurbedrijf dat zich richt op budgetreizigers. De campers zijn erg basic ingericht en voorzien van een graffiti aan de zijkant en een grappige tekst. Zie ook. http://www.wickedcampers.com.au/component/option,com_easygallery/act,categories/cid,22/Itemid,49/
Zo heb je busjes met verschillende thema's denk aan; the beatles, the who, red & white wine etc. Sabrina maakt daar de bussen die terug komen schoon en geeft rondleidingen.

We blijven in ieder geval tot 1 september in Brisbane in ons "huisje". Zie foto op

Het huis heeft 4 slaapkamers en 2 badkamers, een balkon voor en achter, een garage, een voor- en achtertuin en ziet er aan de buitenkant een beetje vervallen uit...:-) maar het is prima vertoeven en het ligt maar 30min lopen van het stadshart van Brisbane! Dit huis delen we met 2 Hongaarse jongens. Omdat we hier wat langer blijven kunnen we natuurlijk post ontvangen! Alles is welkom: van echte nederlandse kaas, nieuw muziek uit Nederland (Kane, Anouk, blof) tot natuurlijk (motor)bladen (oude zijn ook van harte welkom).

Mocht je nou aankomend weekend niets te doen hebben.....jullie zijn altijd welkom! Bier staat koud!

Het adres:
1 Blackall Tce
East Brisbane QLD 4169
Australia

Dikke kus Ronald en Sabrina

• 23 Juni 2008 - 07:11

Rose:

Ziet erg goed uit zeg!
    Misschien dat we snel een telefoontje kunnen plegen om de beauty-artikelen door te nemen (om op te sturen). Voor ro ga ik mijn best doen om zoveel mogelijk motorbladen te charteren.

Liefs Rosalie

• 23 Juni 2008 - 07:42

Marrie:

Heerlijk huis!!!! Lekker even op de plaats rust. Wij gaan een leuk pakketje verzamelen om op te sturen. Komt helemaal goed!!!Wederom prachtige foto's, vooral het dolfijntje!!

Veel liefs en dikke kus Marrie

• 23 Juni 2008 - 11:11

Derya:

Hey lieve Ronald en sabrina!

Wat een mooie foto`s en mooie verhalen zeg!

En ronald ik mis jou man!!

Dikke kus derya!

• 23 Juni 2008 - 16:49

Ellis:

Rolie en Sabbie!
    Wat een mooie foto's!Goed dat jullie Flipper ook hebben gespot!Ik ga ook zeker een pakketje inelkaar flansen!Altijd leuk, weet alleen niet of kaas zo'n strak plan is? :)
    Ik mis jullie!Liefs, Ellis&Joost!

• 23 Juni 2008 - 19:31

Martin:

Hi Sab en Ro,

Leuk verhaaltje weer! Die caravans van wicked ken ik wel, die teksten zijn meesterlijk! Jullie zijn er vast al geweest maar het kunstmatige strand midden in de stad is een leuke hang out!
    Ben zelf gister uit basel gekomen waar het ned. elftal verloren heeft, erg balen maar feest was er niet minder om!
    Heel veel fun nog daar down under!

Martin

• 23 Juni 2008 - 21:07

Carla Suring:

Hoi Ronald en natuurlijk Sabrina. Wat heb ik het druk gehad met mijn eigen klasje dit jaar en Ronald... ze hebben het nog steeds over jou, wanneer je nu eens eindelijk terugkomt van die wereldreis! Dus ik steeds maar verslag doen van jullie reis aan de kinderen, want we volgen jullie nog steeds in K4 en dan vergat ik jullie te schrijven. Gefeliciteerd met jullie huis (en banen). Wens jullie nog veel plezier aan de onderkant van de wereld.
    Liefs, Carla

• 02 Juli 2008 - 11:30

Crocodile Willem :

Ik merk aan alles dat jullie het naar je zin hebben . Vandaag zijn jullie precies 8 maanden onderweg met RTL Travel en genieten we niet alleen via de site maar door onze vaste Sunday Call . Sabbie heeft zelfs de krant algehaald . ( Via google sabrina van nus )Qua vervoermiddel kunnen we Sab/Ron nu ook in Aus op de bike zien . Mijn twee wereldmeiden ( en Ronnie ) in twee wereldsteden Barca en Brisby . Van wie hebben ze het . Spreek/SMS/Mail jullie . Let's be carefull out there (ill Street Blues )

• 05 Augustus 2008 - 19:31

Thom:

Beste/Lieve Wereldreizigers,
    Lekker dat jullie een "dak" boven je hoofd hebben daar downunder.Wat een andere belevenis is dit weer, ik ben toch wel een beetje jaloers op jullie hoor.Echt fantastisch hoe jullie je avontuur steeds maar weer nieuw en leuk leven in blazen, wereldprestatie!!! Ik ga proberen wat testuren naar "Villa Brisbania".Als jullie een tussenstop maken in Europa over weet ik veel wanneer moet ik het wel even weten.Laat ik gewoon dat vliegtuig wat langer aan de grond staan.Nou kanjers ik stop want jullie moeten weer snel aan het werk.Geniet van elkaar en alles wat jullie meemaken TOFFERDEBOF!!.
    Liefs en groeten,
    Thom (Caroline en Joep)oh en ik krijg net een vette lik van onze hond dus die er ook nog maar even bij.

• 10 Augustus 2008 - 15:01

Ellis:

Hebbie m'n pakketje nou nog niet gehad????

• 12 Augustus 2008 - 20:15

José Morales:

Ola chico y chica,

¿Cómo usted está haciendo? ¡Aquí en Santiago todo muy bien! Estoy mirando adelante a su tiempo aquí. ¡Mi appartement es bastante grande para que usted se estrelle! Que usted puede también tener cuidado hacia fuera aquí:) (gracias Willem!) ¡Véale en noviembre!

José!

• 25 Augustus 2008 - 18:55

Willem :

Sabrina van harte met je 1/4 eeuw birthday. En heel prettige verjaardag down under , kijk uit naar jullie beide . Zal op je geboortetijd springen gedurende 2 minuten ( 106 kilo ) , kijken of jullie het merken . Blessure aan kuit valt mee , vandaag 1 uur gelopen voor de Square too Square walk eind September . Tevens een HUK voor Ronnie , cheers .

• 27 Augustus 2008 - 13:54

Willem :

Nog wat gemerkt , ik wel een spierscheurtje , Dam tot Damloop komt waarschijnlijk in gevaar . Wel lekker bij Irodion gegeten , hou jij en Ronald Rules tegoed .

• 29 Augustus 2008 - 19:55

Jarno:

he ronnie je zult wel denken wie is dat ook al weer!
    maar volg je al een tijdje via deze weg.
    en dacht nu word het tijd om wat achter te laten. he echt super foto's en wat is die wereld toch bijzonder mooi daar. veel fun daar

groeten jarno

• 17 September 2008 - 16:12

Lieven Van Meel:

Zo druk bezig met werken? Beslist om er te blijven wonen en dus geen zin meer om te posten op de "reis" site?
    Het klinkt in ieder geval allemaal prachtig wat het leven jullie nog gebracht heeft, maar dan werd het plots heeeeeeel stil.

Vertel.

• 22 September 2008 - 21:17

Thom:

Nog steeds in Brisbane?
    Is Ronald burgemeester geworden en jij wethoudster.Of bevalt het zo goed dat jullie niet meer verplaatsen?
    Allemaal gekkigheid!Jullie doen lekker waar je zin in hebt en dat pakt nooit meer iemand je af. Nog steeds grote bewondering voor jullie.
    Liefs,
    Caroline,Joep en Thom (oh ja en nog gefeliciteerd met je zus vandaag!)